onsdag, oktober 06, 2010

Mr.P rekommenderar serier

September-månad, utan tvekan seriernas månad, är över och man har fått sig en rejäl överdos av serier. Dessvärre var det inte många av de nya serierna som är speciellt bra. Istället är det House som har imponerat mest medan The Event är största besvikelsen. Så jag tänkte jag skulle ta och rekommendera lite serier för er som inte har tid eller är seriernarkomaner själva så ni kan slösa tid på andra vettiga saker som... pitjiiaaaa... sex och fest? Mina kriterier är väldigt enkla, skådespelare, karaktärer och syfte. Med syfte menar jag att t ex en komediserie kan få vara hur löjlig och politisk inkorrekt den vill vara så länge den får en att skratta. En actionserie får sakna story så länger dom spränger saker och en thriller-serie måste såklart vara spännande osv. Nog med snacket, lets do this!

=) Rekommenderade serier =)
• American Dad
• Blue Bloods
• Boardwalk Empire
• Hawaii Five-0
• House
• Lie to me
• Merlin
• Mike and Molly
• Modern Family
• Raising Hope
• Smallville
• Sons of anarchy
• Stargate Universe
• The big bang theory
• The Vampire diaries
• Two and a half men

:/ Tjia har ni tid över så :/
• Better with you
• Blue Bloods
• Castle
• Eastbound and down
• Family Guy
• Fringe
• Hellcats
• How i met your mother
• NCIS
• NCIS:LA
• Nikita
• No ordinary Family
• Outlaw
• Running Wilde
• Shit my dad says
• Supernatural
• Terriers
• The Defenders
• The Whole truth

=( Stay the fuck away from =(

• Chase
• Detroit 1-8-7
• Lone star (redan nerlagt)
• Outsourced
• The Event
• Undercovers

För att kolla upp serierna så rekommenderar jag sidan www.tv.com. Jag var för slö för att länka alla själv.

Detta är ju bara baserat på första avsnitten av en säsong, kom ihåg det. Samt endast serier som har haft premiärer i september. Ni som har sett och inte håller med mig kan ju kommentera så att dom som inte sett får höra fler åsikter. Eller så kan ni ju bara försöka överbevisa mig fel (good luck) ;)

Mr.P signing out, peace.

Inga kommentarer: